1.Tajemnice Los Angeles 8/10 2.Cudowni chłopcy 7/10 3.8 Mila 6/10 4.Dzika rzeka 5/10 5.Lucky you - Pokerowy blef 4/10
film "Dzika rzeka"...
Od Widoku Z Sypialni, Złego Wpływu, Ręki Nad Kołyską, Dzikiej Rzeki aż po Tajemnice Los Angeles - wszystkie te filmy cechują się bardzo wysokim poziomem i są jego najlepszym okresem twórczym.
Znakomite, nastrojowe kino. Thank You, Mr. Hanson.
Dycha za Tajemnice Los Angeles :)